Det där med Britney...

...börjar inte det gå lite väl över styr? Okej, jag är den första som erkänner att jag hänger på Perez Hiltons skvallersida flera gånger om dagen (och ja, jag älskar det, och ja, jag läser en massa saker som jag vanligtvis inte skulle lägga många strån i kors för, men...det är beroendeframkallande!), men jag tycker att saker och ting börjar gå lite överstyr...

Det är bara en massa skit om Britney Spears, om vilken dålig mor hon är, vad ströd hon är, att hon nu borde bli självmordsbenägen när hennes barn tas ifrån henne, att hon inte reagerar tillräckligt mycket på att hon har dekat ner sig...och så vidare i en oändlighet.

Alltså, ja, hon uppför sig jättekonstigt och som om hin skulle befinna sig i någon form av pyskos, men....Det känns ltie som en hetsjakt, vad händer om hon verkligen tar livet av sig?! Det är ju faktiskt inte omöjligt, jag menar, vem fan skulle inte bli lite fucked up av att växa upp som Disney-barnstjärna?! Dessutom, det kan ju faktiskt vara så att hon har någon psykisk sjukdom som gör att hon är som hon är..... Är det moraliskt försvarbart att tjäna pengar på henne och hennes problem? Jag får dåligt samvete varje gång jag läser om henne, men samtidigt, det är ju beroendeframkallande.... Snacka om att vara fast i mediaträsket!

image129

Kommentarer
Postat av: Anna*

Men det är ju en riktig häxjakt på henne, allt hon gör blir ju granskat in i detalj, och nu det där med barnen.. Det är tragiskt! Jag tycker det är riktigt synd att hon inte gjorde den där duetten med Justin o Timbaland. Det hade hon nog behövt jämfört med hennes nya singel =/
Hoppas det löser sig för na dock!

2007-10-04 @ 10:58:06
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0