imuglybutivegotablog

Jag är beroende!!
Och Beta uppdaterar aaaaalldelles för sällan! Okej, då kanske kvalitén skulle sjukna ner till min egna, loppiga nivå (jag har finnar! jag tycker synd om Brittan! jag gillar bilder med störda katter på! jag är trötttrötttrött!) och det vill jag ju inte. Det skulle liksom förta hela grejen med imuglybuivegotablog.

Jag har funderat på om jag någon gång skall skriva ett gästinlägg till honom, bara för att se om han skulle publicera det... Förmodligen inte, jag är för pryd för att skriva riktigt rått om sex. Men om jag sitter under skrivbordet, där ingen kan se mig, inte ens jag själv...? Då skall jag nog skryta lite om orgasmtävlingar och toalettsex.... Om jag ändå börjar så kan jag väl lika gärna berätta sanningar? Elelr man kanske skall hålla sig till fiction, så man vet att ingen jävel där ute sitter och runkar till mina sanna historier om uppskrapade knän och mossa i trosorna...?


Kommentarer
Postat av: Mart

Det hade nog varit på plats med en uppföljning av arbetet ja, inte tänkt på :)
Det gick helt fantastiskt och jag fattar fortfarande inte hur vi löste det, all heder åt mina slavar, haha :)

2007-10-07 @ 13:17:35
URL: http://mart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0