Man kanske skulle följa Kartin Schulmans exempel....?

...och helt enkelt nätbanta på det sättet att man talar om för alla exakt hur mycket man väger, vad amn äter och vad målet med bantningen är? Katrin är rätt bra påa tt göra det på dett bra sätt! Nu väger jag visserligen ca 20kg mer än Katrin och är dessutom ordentligt beroende av socker. De senaste tre veckorna uppskattar jag att jag har satt in mig ca fem ambrosiatårtor och säkert över tio paket choolate chip cookies. SJÄLV! Det i kombination med att jag har varit i princip fastlåst vid min skrivbordsstol har ju inte gjort saken bättre...Den vikten har alltså inte kastat sig över mig ännu,men jag antar att den är på g. Lagom till att jag drar på mig bikinin i nästa vecka...*brrr*

Som sagt, det kanske är dags att följa hennes exempel....*suckar*

image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0