Resident Evil: Extinction!

...har svensk permiär i dag! Och jag vill såååå gärna se den! Jag älskar Resident Evil-filmerna (ja, vill min kille göra mig lycklig någon gång i framtiden så skulle en Special Edition-box med de tre filmerna i ligga jäkligt högt på listan!)!! Jag vet inte varför, men det tilltalar väl någon primitiv del av mig! Jag bara njuter av dem! Och jag har verkligen sett fram emot att sen den - på bio! Jag har inte sett någon av de andra på bio, så det längtar jag efter den här gången!

Jag hade gärna velat gå i dag,på premiären, och jag vänt och vridit på det, men jag måste verkligen plugga. Jag har inte ens varit inne på SFs hemsida - skulle det finnas biljetter kvar skulle det vara alldelles för svårt att motstå.... Om 1½ vecka kan jag gå hur många gånger jag vill! Men....då är det ju inte preminär..... Menmne, man får väl ge sig till tåls - jag offrar fredagen till plugg eftersom jag skall på fest i morgon.....

image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0