SNÖ?!

Det är riktigt kyligt här i Uppsala för tillfället. Det har varit rätt kallt sen slutet av augusti för att vara den här årstiden, men det här i alla fall gått lite upp och ner. Nu är det slut med sådant!

...i går hörde jag nämligen ryktet - i morgon kommer SNÖN! Det brukar ju inte vara snö här förens tidigaste december.... Inte för att jag tror att det komemr att stanna kvar på marken, men ändå...att det redan kommer! Det är alltså dags att plocka fram värmefläckten! Jag längtar efter semester och möjligheten att gräva ner mig i min säng och inte sitga upp på några dagar! *lääängtar*

Eftersom jag skall sitta uppe och plugga i natt så kan jag ju lika gärna sitta på snöspaning! Iakta och registrera... *vinklar upp persiennerna och kikar ut* Det skall bli en spännande natt!

image136

Vackert, visserligen, men i oktober...?!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, då ska du glädjas över att du inte bor i Skellefteå i alla fall (: Här föll det några snöflingor idag, och vi har haft kallt oerhört länge, usch! =)

2007-10-11 @ 00:31:12
URL: http://joulie.blogg.se
Postat av: Me

Ja, visst skulle det!Vårt sovrum nu är inte stort, garderoberna tar ju massa plats.

2007-10-11 @ 00:33:33
URL: http://modestiaaparte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0