Askallt!

Håller ju fanimej på att frysa näsan av mig! Fattar inte när det blev tillåtet att ha det så här i september?!
Jag fryser som en utter i en isvak och har dragit fram yllesjalarna och stoppat undan sommarkläderna för gott
(eller, rättare sagt, till jag skal på charter i november...). Men bevisligen så fryser inte alla lika mycket som jag! en del av tjejerna på mina kurs har fortfarande linnen och t-shirts! Vad i helvete?! I vilken Geysir har de badat i?!
Okej, jag har också haft höstar/vintrar som jag inte har frusit så mycket - mest beroende på att jag har solat solarie som fasiken alternativt tillbringat halva perioden i typ Asien för att hetta upp blodet ordentlgit!

Jag vill ha tips och knep för att överleva hösten! Jag har redan börjat med -massor-av-te-och-kakor för att överleva.
Jag kommer att se ut som en julgris lagom till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0