Moget, billigt luder!

Efter en tuff vecka med massor av möten, events, jobb (och tyvärr i princip inget pluggande) så behövde jag slappna av ordentligt. Jag önskar bara att jag hade gjort det på något annat sätt än att supa skallen av mig. Min mage är kass och jag börjar undra om mina återkommande minnesluckor egentligen beror på någon slags hjärnskada.... Självförvållad, antar jag... Men är man smidig som ett kylskåp så är man! Jag hade jättekul, i alla fall det jag minns! Gud, vad hemskt det där låter. Jag spydde tydligen i ett handfat också, och när jag hörde det så ville jag bara dra något gammalt över mig och stanna där fram tills jul! Det är skabbigt att spy i handfat! Ytterst skabbigt! Och ännu skabbigare vid min ålder! Väldigt moget av mig, måste jag säga.

Dessutom har jag kommit fram till att om man ser ut som ett billigt luder så får man betydligt mer manlig uppmärksamhet än om man inte gör det. Kanske helt logiskt, men i går fick jag det i alla fall bekräftat. Festen jag var på i går var en temafest och då klär man sig efter temat. Synd att inte alla man träffar på väg till och ifrån festen vet det. Folk vände sig efter mig och stirrade. Intressant i sig, jag är inte vanligtvis en person som får folk att vända sig efter mig på gatan.

Menmen...väl på festen träffar jag några kompisar till tjejen jag gick dit med, själv har jag aldrig träffat dem tidigare. En tjej och en kille, astrevliga och vi hade kul. Belv ganska fulla som sagt. Och helt plötsligt när vi sitter ute på en balkong så ör jag och killen helt plötsligt ensamma. Då tar han tillfället i akt och börjar prata om mina bröst! Hur vacker min klyfta är, att alla killar i hela lokalen måste ha stirrat på dem och att de är assnygga. Okej, jag höll visserligen med honom till viss del - mina tuttar är assnygga, det tycker jag också, men sitta så där och stirra på mig som om han skulle vilja begrava ansiktet mellan dem och dessutom tala om det för mig. Jag vet inte riktigt, det är liksom inte min uppfattning om en trevlig konversation med någon som jag definitivt inte vill ligga med. Så jag gick. Det var synd att han sade så, för han var verkligen trevlig och jag kände liksom att jag var tvungen att undvika honom och hans tjejkompis när hon var med honom under resten av kvällen.

Sedan visar det sig att en kille som jag stått och snackat med ganska så länge senare under kvällen gör mig "sin kur". Alla som känner honom fattade det och försökte dra mig därifrån, men jag fattade inte! Jag var ju full som ett ägg och tyckte att han var trevlig. INTE trevlig så "hej-jag-vill-knulla"-sättet, utan bara trevlig. *suck* Bara för att man ser ut som ett billigt luder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0