Mycket intressant händelseutveckling!

Det är mycket intresant att en alkoholskadad hjärna som min kunde snappa upp tillräckligt mycket för att skriva den där tentan jag hade i morse. Visserligen har jag varit på föreläsningar och seminarium, men den sammanlagda tiden som jag pluggat är minimal. Yeee-ha! Än är jag inte alltför hjärnskadad!

Sedan får man ju se om den blir godkänd, men överlag kändes det bra! Vissa delar kan fälla mig, men ajg ser positivt på det hela! Det måste jag ju liksom, jag har en uppsats och ytterligare en tenta inom de närmaste två veckorna att ta hänsyn till....

Men i helgen skall jag slappa! Skall dra till en tjejkompis i en stad en bit härifrån och bara njuta av livet!! Och kanske alkoholskada min hjärna Ytterligare....!
GUD,det skall bli skönt!

So long!

ps.
jag ahr skickat ut lite trevare till olika kontakter om de kan hjälpa mig skaffa praktikplatser i olika länder och nu börjar svaren trilla in! GUD, ännu härligare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0