Out of air!

Ibland går luften bara ur en. Hux flux.
Jag har massor av viktiga saker att göra. Saker som måste vara klara i morgon, som jag förväntas lämna ifrån mig fina och färdiga i morgon. Vanligtvis brukar jag bli sporrad av att ha saker och ting att arbeta med.

...men just nu tog luften bara slut och jag vill bara lägga mig enr och inte tänka på något särskilt. Jag vill definitivt inte tänka på alla papper som måste sorteras, undertecknas och lämnas in. Jag orkar inte fundera på listor som skall göras, fakta som skall samlas in, mail som skall besvaras.

Jag orkar definitivt inte fatta alla läskiga beslut som min omvärld kräver av mig, jag orkar inte bry mig.

Jag skall nog lägga mig och blunda en stund, allt är alldeles för överväldigande just nu.

Jag tror att det var sådant här min mor pratade om när hon hävdade att jag är tungsint.




Kommentarer
Postat av: Anna*

ååååh jag vet precis hur du mår... Jag är precis likadan, så hemskt! Att man inte kan rycka upp sig själv?! Sanslöst! Hur gör vi med den där "komma i jeans"-dealen föresten? =P

2008-02-23 @ 22:03:03
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0