Påsken!

Under påsken blev det vila, mer vila, en del ägg och så ytterligare lite lathet. Javisstja, en rejäl prommenad också, icke att förglömma!

nu är jag tillbaka på jobbet och undrar hur fasiken tiden kunde gå så himla fort. Mina ansvarsområden och projekt drog jag igång direkt med en rivstart, men tyvärr verkar inte alla andra göra det samtidigt! I går gick jag och väntade hela dagen på en person som skulle komma kl 10...efter att ha ombokats under hela dagen ('jag kommer halv två' 'jag är lite sen', 'det har uppstått ett krisläge här, men jag kommer när jag har klarat ut det') så fick jag tag i verderbörande vid halv fem. Då fick jag svaret, 'jag är klar nu, jag kommer på en gång', 'Gör inte det' svarade jag, 'jag slutar om en halvtimme, kom i morgon istället!'. Vi får la se om det kommer att gå bättre i dag....Grrr!





Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0