Ja, det blev ju som det blev.

Pa festen alltsa.

 

Alla var/blev fulla. en del var det redan nar vi kom, vi blev namligen tillsagda att komma runt 18-18.30 och nar vi kom hade flera varit dar sedan fyra och var saledes redan ratt runda under fotterna.

 

MEN, det blev kanonkul - killen som hade festen bor i en skitsnygg lagenhet i ett komplex som har bade pool och gym, han hade lagat en massa goda smaratter (chilikyckling och curryrakor t.ex.) och ahde massor (och da menar jag massor!) av sprit hemma.

 

Och efter att ha festat hemma hos honom i ca sex timmar (eller, atta da for dem som kom tidigt, sa bestamde vi oss for att dra vidare) och da var jag ganska dizzy (och hade lyckats tjafsa en del med en kollega om ett superlojligt misstforstand, som i fyllan sjalvklart vaxte. Precis det jag ville undvika. Men, som de vuxna manniskor vi ar sa loste vi det) och nar vi svangede forbi en kollegas hem (vi bor alla i narheten av varandra) sa blev jag akut illamaende och bad att taxin skulle svanga forbi och lamna mig hemma istallet. Och det var nog lika bra, for att ga pa klubb och kanna sis som om man vill spy hela tiden, det ar inte riktigt det optimala.

 

Men jakligt kul var det! Nasta gang ar det jag som skall forsoka slanga ihop naot hemma hos mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0