Tårtan...

Det ar klart att hon inte fixade nagon tarta. Det ar klart att jag fick ett sms pa sondag kvall dar det stod "Jag Glooomde totalt bort det har med tartan!! Hittade DU nagon?!", och jag hade god lust att svara att eftersom det ar min lediga dag sa skiter jag i tartan, men det sa jag inte utan svarade hovligt att det hade jag inte. Svaret kom snabbt "Ok, da far vi se vart vi skaffar den i morgon". Dessutom skriver manniskan med oerhort forenklat SMS-sprak och jag har lust att bara skrika nar jag laser dem. de som nagonsin ahr klagat pa att vissa bloggare anvander ordet "Naww", slang er i vaggen, det ar rena Svenska Akademins Ordlista i jamforelse hur den ah manniskan stavar....

 

Och desssutom sa lade hon sjalvklart inte tva stran i kors pa mandagen for att inforskaffa en tarta, det fick jag gora sjalv, pa mitt eget satt. Tur ar val det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0