Ja, jävlar...

Vad tiden gar fort. Nu har jag bott här i över 2,5 ar. Mer eller mindre rotat mig. Har mer eller mindre hemlangtan. Älskar det mer eller mindre varje dag. Känner mig mer eller mindre som en del av inredning.

 

Börjar fundera pa att aka hem till Svea rike, trots att jag vet att efter ca 2 ar i Sverige, sa kommer det att krypa i hela kroppen pa mig, jag vill vidare, upp, ut bort... För sa är det alltid, sa blir det alltid. Förr eller senare.

 

Och da maste nagot till, tre manader i Asien, jobbsökande i USA eller i alla fall minst en vecka pa Kreta (om anfallet inte är alltför jobbigt, da blir det pannkaka av det med) annars börjar jag tugga pa mattorna där hemma och blir allmänt bitter.

 

Sa, man kanske borde stanna här ett ta till i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0