Because you are such a sad, sad little person

Får man svara så när man får korkade utläggningar och dumma frågor från ens kollegor? Kollegor som bitvis beter sig askonstigt mot ett flertal personer på kontoret (alltså, bli inbjuden på middag och sedan inte dyka upp? var skittrevlig ena timmen, för att andra timmen skicka otrevliga mejl? att helt plötsligt inte svara när man hälsar?), och som kräver en amssa respekt som de aldrig har förtjänat och som sedan komemr och ifrågasätter saker och ting?

 

-No, I have not done it. Why? Becuase you are a sad, sad little person!

 

Fan vad skönt det skulle vara!

 

Dock skulle det nog sänka min populäritet en hel del... från typ +/- 0 till -/- 0?

Frågan är bara, är det värt det?

Min hjärna säger "självklart inte" men hjärtat vrålar 'KLART SOM FA-AN!'

 

Tur att jag är en sådan balanserad person så att jag vet vad jag skall och inte skall lyssna på!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0