Jag har dock mina gränser

Jag söker för tillfället jobb i och är intresserad av i princip allt, i alla delar av landet.

 

Men även jag har mina granser.

 

Pa Migrationsverket vill jag INTE arbeta, alltsa soker jag inte jobb dar.

Mojligtvis som stadare, trots alla mina examens och ar pa universitetet. Min bror har arbetat dar och madde sjukt daligt av attityden pa arbetsplatsen, manniskosynen etc. Sa jag vill inte hamna dar.

Basta!

 

Men, man skall val aldrig saga aldrig. kanske borjar kor flyga och de far en humanre politik dar.

Eller sa skall man soka bara for att forsoka forandra systemet inifran.

Jag kan bli den flygande kon?

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0