Blir det en lång natt?

Har två seminarier i morgon och jag har en känsla av att det kommer att bli en lååång natt. Dessutom så får jag ut en hemtenta i morgon och har både PM-opponeringar samt kursstart på måndag, samtidigt. Så det blir nog en lååång helg, eller rättare sagt, inte så mycket helg alls. För helg betyder ju avslappning. Tror jag i alla fall. Jag längtar till sommaren, men får ont i magen när jag tänker på hur mycket som skall vara gjort tills dess. När skall jag hinna med alla spontana saker som man vill göra på våren? Grillfester, vindrickande, glass i parken? Kanske inte alls. Eller skaffa mig en sjukt bra självdiciplin. Det vore visserligen på tiden, men ändå.

Andra veckan i juni skall jag bara dricka iskallt rosévin i ett förhoppningsvis mycket starkt solsken samt läsa en massa böcker. BARA njuta av livet! Tror att jag skall lämna en del plats i det späckade juni-schemat för en otroligt massa Älskog också. Det lär det ju inte bli så mycket av fram tills dess....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0