I god tid!

Blev färdig i typ god tid i dag, hade tid att gå (slapp ta bussen eller panikcykla) till skolan och skriva ut uppgiften samt lämna in i lugn och ro - mer än en kvart innan det skulle lämnas in! Wow! Det är bra för att vara mig! Det är verkligen en lättnad! Till och med det urusla vädret till trots!

...men nu ser jag hur stökigt det är här hemma, en riktigt mess! Papper, böcker och kläder precis överallt! Jaja, jag har tid att städa i morgon! Skall grilla med en tjejkompis i kväll, trots det dåliga vädret och dricka lite vin! Gud, vad jag har längtat efter det där glaset med vin! My God! Sedan kommer jag att sova som en klubbad säl i natt och det känns som om jag verkligen förtjänar det!

...men det får verkligen ta och sluta regna nu! Det måste bli ordentligt med sol i morgon, annars så kommer det bli en pina att sitta i parken under sillunchen! bli riktigt kall och blöt om baken! Sen beställer jag härmed kanonväder till Valborg, gärna värmerekord, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0