Låten i mitt bakhuvud....

Jag blir vansinnig! Sedan i går natt har jag haft en låt svävandes i bakhuvudet, precis utom räckhåll! Så jäkla irriterande. Så fort jag lyssnar på annan musik så försvinner den, men när det är tyst så susar den vidare. Den ligger så långt bort att jag inte knappt ens kan greppa om rösten är en mans eller en kvinnas. Jag som är så omusikalisk kan ju knappt ens nynna det lilla jag hör, så att jag kan fråga någon annan....

Det enda jag hör är i princip ....'she's waiting for....'. Googlade det med lyrics. Hade ingen aning om att det finns så sjukt många låtar med 'she's waiting for' i sina textrader! Självklar Eric Claptons 'She's waiting' och Pinks 'Waiting for love'. Sedan kommer en rad andra som var mer eller mindre okända. Mest okända. Och INGEN var rätt. Jävla skit. Nu bara väntar jag på att det skall släppa så att jag minns mer. Men jag ahr för mig att det var ganska så nyligen jag hörde den, så nu går jag i genom det jag lyssnat på den senaste veckan. Tyvärr har det blivit mycket radio under den tiden, så det är i princip omöjligt! *Aaarg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0