Utan koffeintabletter hos John Blund!

Fasiken, gnott hela jäkla natten med det dumma PMet, för att sedan på morgonen glömma att sätta i mig en koffeintablett. Jag satt och nickade under nästan hela seminariet, blev knallröd i ansiktet när det var min tur att prata, kunde inte formulera mig ordentligt, stammade och kände mig som en lallande idiot. Hur kunde jag vara så jäkla, förbaskat DUM? Man är ett extremt lätt byte för John Blund när man inte sovit på hela natten!
Jaja, nu är det ingen där i alla flal som någonsin mer kommer att förvänta sig någon form av prestation från mig. Men det kanske är bättre att slå ur underläge? Man kan ju alltid hoppas!

Nu skall jag krypa ner under närmsta sten och stanna där ett bra tag, tills det känns tryggt att krypa ut igen! Men jag får inte vända helt på dygnet, så det får bli en ljus sten!



Kommentarer
Postat av: Barbro

Nej du får inte vända på dygnet ,du får taktikvila tycker jag

2006-04-11 @ 16:37:06
URL: http://cibarius.blogg.se
Postat av: moonlight

Tack för tips om dimor! Var på apoteket idag igen och hittade frukt & fiber... ska testa det först (såg inte din kommentar förrän senare)... det är verkligen INTE kul när magen inte funkar!

2006-04-11 @ 19:12:40
URL: http://moonlight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0