Rastlös!

Känner att jag har svårt att göra någonting någon längre stund i dag. Går mellan olika saker och uppehåller mig en kvart här och en kvart där. Har sett att min garderob verkligen behöver städas. Verkligen. Men jag idds inte. Men den är som en nagel i ögat på mig och stör min frid!

Funderar lite över mina böcker också. Har som vanligt inte hunnit med att läsa så många som jag hade tänkt mig och högen med olästa böcker bara växer.  Samtidigt så har jag en hög som jag läser om nästan varje sommar. Min älskade favoriter. Jag borde ta och räkna över hur många nya respektive gamla böcker som jag har läst i sommar.... Det borde bli intressant. Mycket intressant.

Tur att jag bakade chokladbollar i går. De går åt med en glupande fart... får se om jag ger mig ut och springer i kväll, borde verkligen göra det... *är lat*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0