Allmänt tjafs!

I morse var jag så trött att det svindlade i huvudet. Det har onekligen gjort det lite svårt att komma i gång med allt som måste göras i dag... Sitter fortfarande och tampas med ett tungt huvud, trots en rejäl frukost och te. Funderar snart på att ge mig ut på en prommenad, det kanske stärker huvudet! Men samtidigt är jag lite för stressad för att vilja lämna datorn någon längre stund! Vilket rimmar illa med att jag måste tvätta i dag... Det ligger högar och påsar med sorterad tvätt över hela golvet - så här kan jag ju inte ha det! Jag har till och med bestämt mig för att avstå från en lunchföreläsning som jag hade tänk gå på.... Känns verkligen som om jag måste jobba undan lite, annars komemr jag att dränkas i arbete inom en mycket snar framtid! Och det gör väl ingen lycklig?

Bokhögarna kring mig bara växer! Jag älskar visserligen böcker, men det här är inte skönlitteratur... Visserligen älskar jag mitt ämne också, men när det ligger minst tio böcker omkring en som man vet att amn borde ha läst för en månad sedan - och de som man har läst minns man inte ett jota av....

Böcker

Bilden kommer från Åhnbergs Bokbinderi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0