Svettiga lakan!

...för det är ju så satans varmt om nätterna! Allt klibbar och kladdar och lakanen ligger som en andra hund över kroppen! Hur fasiken skall man kunna vara produktiv, utvilad och effektiv om varje natt är ett slagsmål mot värmen? Sov alldeles för länge i dag, för när jag vaknade på morgonkvisten efter något som kändes som en halvtimmes sömn och en evighets vändande och vridande i den varma sängen, så upptäckte jag helt plötsligt att det blivit...tja, kanske inte svalt, men i alla fall svalare! Så jag valde att somna om en liiiten stund...som självklart blev några timmar. Så djävulusiskt skönt! Känner mig som en människa igen! Men samtidigt vill jag ju inte att det skall bli kallare, inte alls, för det betyder att det blir höst och det vill jag inte alls! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0