Semester!

Nu ÄNTLIGEN är det semester!! Har åkt hem till mina föräldrar och skall stanna här i nästan två veckor! Jag planerar att inte lyfta ett vettigt finger och bara lata mig! Det skall bli sååå fantastiskt skönt!

Det som däremot stör mig är andra, som redan har haft sin semester, och är tillbaka i Uppsala för ta itu med diverse studentaktiviteter inte riktigt respekterar att jag har inte har varit ledig tidigare och att jag nu vill vara det i lugn och ro. Det är en jäklans massa som skall fixas, det fattar väl jag också, men JAG är inte tillgänglig förens dagarna innan terminen skall börja! Det vore skönt om folk tog in det och slutar hälla 'men det här och det här måste göras' över mig. Jag gjorde det inte mot dem på deras semestrar och jag förväntar mig samma respekt tillbaka, men det kanske är för mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0