Midsommar!!!

Det skall bli såååå skönt med Midsommar! Efter knappt två veckor på kontoret ser jag sjukt mycket fram emot att få en dag ledig den här veckan! Okej, okej, jag trivs och lär mig en massa nya saker, vilekt jag verkligen gillar, men samtidigt.... Jag är glad att jag inte har jobbat där de senaste tio åren, om jag uttrycker mig så! Om jag hade gjort det, så skulle jag nog ha en semester-längtan-ångest som inte vore av denna värld. Just nu är ett av faktumena att jag trivs på jobbet att jag faktiskt bara kommer att göra det under en begränsad period. Och det komemr att se sjukt bra ut på mitt CV!

Jag skall ägna Midsommar åt att softa! Baaaara Softa! Hääärligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0