Om någon skulle se mig nu....

...så skulle de nog tro att jag inte har alla hästar hemma. Att hjulet snurrar fastän hamstern är död. Att jag har några skruvar lösa! Jag har nämligen fått tipset att man har lättare att fokusera på det man skall göra om man talar högt för sig själv, så det gör jag för tillfället. Mycket, desutom. "Nu så, Spöket lilla, nu måste du faktiskt ta och fokusera här, läs texten högt för dig nu....." osv.osv. i all evighet.

Men inte nog med det. Jag sitter inte normalt när jag skriver. Jag sitter på ena foten och vrider mina knän i ganska så påfrestande ställningar. Hela tiden! Och nu har jag börjat få antydan till en blå bristning ovanför ena knät. Dessutom gör det jävligt ont i både knä och fot, men jag kan liksom itne koncentrera mig annars.... Så kan jag ju inte ha det! Samtidigt så har jag ett par assnygga, nya lackpumps (lite liknande som de på bilden...) som jag inte har gått in ännu. Dessutom är det något med ena skon som gör att jag ibland kliver ur den med hälen, helt ofrivilligt! MYCKET irriterande! Så nu slår jag två flugor i en smäll - jag har dem på mig medans jag skriver och far runt! Jag KAN inte sitta med fötterna under mig, fysiskt omöjligt, samtidigt som jag har dem på mig!! I bland är man smart! Och så springer jag inte omkring lika mycket längre, för det går inte!

Alltså sitter jag i ett hav av böcker, pappar och odiskat proslin iklädd mina sunkiga mjukiskläder samt ett par asläckre lackpumps och pratar för mig själv..... Just nu tackar jag Gud för att jag bor ensam, min kille skulle onekligen börja undra om han såg mig så här.... ;=) Vem som helst skulle visserligen göra det. Tror att jag skall ta av mig pumpsen när det är dags att traska ut i köket.... Vill ju itne bli sedd som jordens freak...

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0