Allt bara släpper!

Gud, nu är jag helt förvirrad för alla mina spänningar bara släpper. Har haft ett tryck över pannan i ca 2 ½ h och det jag egentligen vill är bara att krypa ner under täcket coh stanna där - i minst tio timmar!

Dessutom är jag satt i chock! Det gick nämligen ganska så bra i dag. Inte så bra att jag kommer att kunna en strålande akademisk karriär eller på något sätt slippa undan att jobba arslet av mig de närmaste fyra dagarna, men jag behövde inte skämmas och jag kunde hålla mig från att grina under hela tiden. Alltså gick det bättre än vad jag hade tänkt mig!

Jag är så seg att jag knappt vet vad jag heter, men SKIT samma!
Jag lever och mår helt okej! I nästa vecka åker jag på semester och skall visa upp min slappa, bleka kropp i bikini, men jsut nu så SKITER jag i det med! GUD, vad befriande!

Jag skall bara överleva de här sista dagarnas råplugg, sedan är jag friii! I alla fall för en liten stund!

Kommentarer
Postat av: Anna*

Men orka spara alla tråkiga böcker då?? =) Räcker väl med att kolla i "skolan"-mappen på datorn och inse att så jäkla många uppgifter kommer jag aldrig mer att göra =)


Gud va skönt o höra att det gick bra föresten =) Grattis!!! Nu får du verkligen njuta av din ledighet med... Vart är det du skall föresten??? =)
Kramas

2007-10-24 @ 01:47:52
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0