En finne....

...storlek gigant, har lagt sig på min haka. Kul. Jag som skall på fest i kväll! (ja, jag borde inte, jag har en helvetsvecka framför mig och sjukt mycket med min uppsats att göra, menmen....nu är det som det är).
 Det är ett tecken på att;
1) jag borde stanna hemma och plugga
2) det kommer att gå åt helvete igen och jag kommer spy och ha en minneslucka storlek Kalahariöknen
3) att jag har slarvat jäkligt mycket med vad jag ätit den senaste veckan


...alla tre alternativen, samt att det är Guds straff för att jag inte tar mina studier på tillräckligt stort allvar!

*suck*


Kommentarer
Postat av: Björn

Han får ta vad han vill i timmen. När han säger att han är klar så ska jag peka lite här och där och säga, du missade lite där, och så måste du tvätta bilen innan du åker. Då går richard i väg och muttrar men gör ändå sina arbetsuppgifter.

2007-10-06 @ 16:36:52
URL: http://jakeofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0