Söndag igen!

I går tillbringade jag extermt mycket tid i sängen! Gick och lade mig vid tolv och så hade jag redan slumrat i två timmar, samt legat och läst i fyra.....Klev dessutom upp vid elva i dag,så timmarna i sängen blev måååånga! Men det var sjukt skönt! Särskilt med tanke på att jag har en stört hektisk vecka framför mig! Egentligen skall jag tillbringa hela dagen i dag åt att förbereda inför den, och jag borde ha gjort det i går också, meeeen....Egentligen vill jag bara ligga i sängen hela dagen i dag också, men det går ju inte riktigt för sig! Hur skulle det se ut på måndag morgon när jag har noll koll på allt och alla? Tsktsk.... Kommer i alla fall bli tvugna att utsätta mig för folks förakt ett antal gånger den här veckan, jag behöver ju inte hjälpa till mer än nödvändigt, eller hur?



ps.
de tre-fyra veckornas stress och kakhets har gjort så att jag itne komemr i några av mina gamla par jeans.... Inte ett enda av dem faktiskt....Så jag ha två par som båda är sorgligt omoderna/slitna som jag glider omkring i just nu.....;=(

Kommentarer
Postat av: Anna*

Ja fy, DEN känslan är inte rolig alltså.... Ska vi göra ett gemensamt mål/tävling? Inom 2 veckor ska vi komma i våra favvojeans? Yes? Deal?

2007-10-22 @ 01:34:57
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0