electrolux1

electrolux1

Satan, jag skulle verkligen behöva tvätta...inget har blivit exakt som jag tänkt mig i dag. Okej, jag har tagit tag i vissa saker. Som att skickat ca 15 mail till folk som jag vill ha en tätare kontakt med och undrat vad som händer i deras liv.... Men, det viktigaste, som jag tänkt göra i dag har inte blivit gjort. det har varit 1) plugga och 2) tvätta. Jag inte pluggat ett skit och med tvätten ahr jag bara kommit så långt som till att vräka ur allt ur tvättkorgen för att kunna sortera det. Det har inte blivit sorterat.... Jag vill verkligen inte ner till tvättstugan! Blä! Jag vet att jag varken har råd eller plats, men just nu skulle jag inte tacka nej till en egen tvättmaskin! Egentligen är det ju bara att ta sig i kragen, men.... Jag är kraglös i dag!

Bilden kommer från Electrolux.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0