Äntligen!

Har varit ute och sprungit för första gången på flera veckor och det känns sköööönt! Visserligen sprang jag bara en kort sträcka, men jag kände att hellre det än att försöka mig på för mycket och känna mig misslyckad när det inte gick vägen. Men nu gick det jättebra och jag kunde var helt nöjd med mig själv! (förutom att jag borde ha gjort det för länge sedan...).

Dock är jag absolut inte nöjd med mina skor. De är ganska så ordinära och kanske inte helt anpassade till att springa i, men jag har placerat in gélékuddar för hälarna så att de skall bli bekvämare (och för att jag inte skall få tillbaka mina hälsporrar...) men över den främre delen av foten...Aj, som fan! Sulan är så tunn att när jag sprang på grusvägar så skar stenarna in i trampdynorna riktigt ordentligt! Det här sliter ju på fötterna och måste åtgärdas omedlebart! Annars får jag väl förslitningsskador!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0