Wulffmorgenthaler!!

Jag bara Älskar Wulffmorgenthaler! Minns första gången jag såg dem i Larson! - jag fastnade direkt! Sjuk, vansinnig humor, framförd av näst intill frånstötande individer som i alla fall till en början var helt nakna!  Damn, me looooved it! Tyvärr så har de lugnat ner sig lite under den senaste tiden, blivit lite mer rumsrena och tja, det är fortfarande bra, men inte riiiktigt lika bra som i början! ...eller...jag vet faktiskt inte, de är fortfarande lika bra, de har bara ändrat inriktning lite. Man måste ju vara lite mer sofistikerad om man skall plocka upp poänger som tidigare vilat på ganska så mycket grovheter. Men man bara måste älska dem! Hur mycket som helst!

Och nu har Aftonbladet insett deras storhet och skall börja publicera en strip daligen! Jag måste hålla ögonen på dem mer och mer! De är ju fortfarande en av mina stora favoriter!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0