Behov av My Little Pony-trygghet!

I dag känner jag mig både lite rastlös och lite ur balans. Vet inte riktigt varför, kan inte exakt sätta fingret på vad det är (kan det vara det att boken som jag uppslukades av tog slut i går? brukar känna mig lite villrådig innan jag hittar en ny som tar all min tid, men jag har inte tid med det just nu - seminarieuppgifter hopas och tentan närmar sig...).

Känner mig helt knäpp, men jag längtar efter mina My Little Ponies. Eller, inte dem i sig, utan den oerhörda trygghetsperiod som jag förknippar dem med. Mina föräldrar kommer att tro att jag blivit tokig om jag går upp på vinden och letar rätt på dem nästa gång jag är hemma. Men jag funderar ändå mer och mer på att göra det. Bara för att kunna kolla om jag kommer att få tillbaka det där inre lugnet om jag håller i dem. För jag måste få lite lugn och ro om det skall bli några uppsatser eller någon examen. Annars kommer hela alltet bara braka åt helvete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0