Modig!

Jag har varit modig i dag! I alla fall lite!
Har sökt ett jobb som jag verkligen, verkligen, verkligen vill ha - och så har jag inte hört något från dem alls. Jag har gått och samlat mod i flera veckor, för att våga ringa och fråga.

Så idag gjorde jag det! Kvinnan jag pratade med var jättetrevlig och berättade att de höll på att skicka ut besked till alla. Så jag förklarade att ajg verklgien var intresserad och nämnde migg nman. Tyvärr fick jag känslan av att hon inte alls antecknade det, att hon förmodligen inte mindes mig alls efter fem minuter, men på något sätt så gör det inget - för jag vågade i alla fall ringa!!

...nu skall jag vakta mailboxen som ett djur de kommande två veckorna.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0