Sheriff Bravestar!

I dag är ajg verkligen fast i nostalgiträsket, helt och fullt. Man hittar så mycket roliga saker om man bara tar sig tid att leta lite. För ibland behöver man inte ens leta mycket för att hitta det man vill ha. Inte mycket alls.Och vad glad man kan bli när man hittar det man letar efter!

Är det någon som minns Sheriff Bravestarr? Eller Marshall Bravestarr, som han hette egentligen... Jag har mycket tydliga minnen, tyckte att det var en kanonserie! Älskade varje gång jag fick möjlighet att se ett avsnitt!
Bravestarr fanns även som serie, i He-Man. Läste aldrig serien, såg bara serien.

Bravestarr

Jag ville också vara stark, snabb , ha en droidhäst och bo i en öken! Det är visserligen en längtan som har gått över, men jag fick onekligen gåshud första gången jag såg det här filmklippet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0