Ja,jag sade ju det...

...att The Ark var bäst lämpade för att vinna Melodifestivalen!! Tjooo-hooo!!
Åk nu på en fläskig turné genom Europa så är det här kirrat på ett litet kick!!!

Själv hade jag väldigt kul i går, men tog det riktigt lungt. Det var skönt, särskilt i morse när jag vaknade och insåg att 'shit, var jag ens ute i går?!' För det kändes inte som det... Men jag väcktes i morse av en kompis som jag inte träffat med på fyra år (så jag förlät henne att hon ringde orkistligt tidigt en söndag!) och vi skall träffas i nästa vecka, vilket känns jättekul! ...men även rätt så intressant, jag menar, fyra år....det har ju hänt en hel del sedan dess. Vi har haft mailkontakt, men det är ju inte riktigt samma sak.

Jag är sjukt nyfiken, det erkänner jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0