Stressad!

Fattar inte det, jag lämnade inte ens in min uppsats och ändå är dagarna fyllda till bredden!
Vad är det här för skit?! Trodde att man skulle få lite ledigt nu, men nejnej.... Är i princip aldrig hemma, är alltid stressad och har itne tålamod med något eller någon längre än ett par minuter åt gången. Gud, vad skönt att ajg bara har mig att tänka på just nu. Hade jag bott ihop med någon just nu så hade jag lungt kunnat få ett extremt utbrott över någons smutstvätt, disk eller tandkrämstuber. Helt vansinning och brytit ihop och storgråtit.... Tur att jag inte har barn!

Dessutom är det hög tid att fortsätta på uppsatsen, vore såå skönt att ha den klar till midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0