Mot avgrunden med kakflaggan i topp!

I morgon kommer förmodligen hela min så kallade akademiska karriär gå i graven. Mina drömmar om att doktorera krossade jag själv oerhört lämpligt för nästan exakt en vecka sedan. *krash och klirr*
Just nu känns det absurt att jag någonsin ens hade sådana drömmar. Dessutom jävligt naivt.
Je suis naive!

Men i alla fall, i kväll måste jag fokusera lite, så att jag inte blir helt och hållet krossad under en välriktag stilettklack i morgon. Jag laddar med högar av chocolate chip cookies (jag mår redan lite illa och försöker förtränga att jag om mindre än en vecka skall visa upp mig själv i bikini...måste ta knytbikinisarna med mig, då syns det itne lika tydligt att det bara bubblar över i de andra...) och mår redan lite illa.

Skall jag ner mot avgrunden så skall jag fanimej göra det med flaggan i topp. Jag skall ladda för ett aggressivt försvar och vägra grina som jag egentligen har lust med. Nu jävlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0