Aterupplivande atgarder har paborjats!

For 2,5 ar sedan flyttade jag utomlands och borjade jobba.

Saker och ting blev komplicerade, det fanns inget internet hemma osv osv i all evigheter. Bara usla ursakter, men andock ursakter. Sa jag gjorde "Blogg-dodssynden Nr. 1, jag slutade blogga utan forvarning, utan att saga farval ordentlgit! MEN, eftersom mitt lasarantal inte var speciellt hogt vid den tidpunkten, sa var jag taskig och sturntade i det, utan bara lade ner. Och om det nu finns nagon dar ute som tog illa upp av det (vilket jag tvivlar pa), sa BER JAG OM URSAKT! FORLAT!

 

...men det tvivlar jag som sagt pa. Under det typ 1-1,5 ar den var i gang forra gangen sa var det inte sarskilt manga som lyssnade pa mitt kvakande. Kanske blir det likadant den har gangen, vi far la se.

 

Jag ar tillbaka i alla fall. Fortfarande med ett utlandskt jobb, bankkonto, korkort och utan internet hemma, men jag skall streta pa lite och se vad som hander. Alltid nagot, kan man hoppas pa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0