Grodor pa engelska!

Min engelska ar okej. inte varldens basta, sarskilt nar det kommer till grammatik (ar spell-check-skadad, kan knappt stava nu for tiden...) men snacka gar ju. Nastan alltid.

 

Som haromkvallen, nar vi (jag, min sambo och tva av vara kompisar)  satt med tva brittiska marinsoldater och jag utbrister (jag minns inte vad vi pratade om, matlagning? Flytta till en frammande kontinent? Nej, stadning tror jag att det var, och hur vantligt det ar med att ha hemhjalp har) "I'm a do-it-myself-kind of girl". Britten asgarvade, lange och val.

 

I'm lost, men jag fattar fortfarande itne riktigt vad det var som var sa roligt. Har det med sex att gora? Britter brukar ju gilla sex och garva at det...?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0