Semester für alles?

Skulle onekligen behovas for de flesta pa det har bygget. Manga ganger om, till och med.

 

Det skulle faktiskt fa de flesta att bli mer normala, det ar jag overtygad om.

 

Eller, vanta, subban pa accounts som var borta i tre manader vara bara glad i 1 vecka, sen var det samma visa med grat och tandagnissel. Och backstabbing utav bara fan.

 

Feminist som jag ar sa tar det mig emot, men jag har sa oerhort svart for henne. Sa oerhort. Jag vet att det borde gora mig till en battre manniska att forsoka tycka om henne, men om hon skriker en enda gang till att nagon forskingrar foretegats pengar nar de begar reseersattning sa skriver jag klagobrev till MDn (HR ar vardelosa har, varre knahundar har ajg aldrig stott pa).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0