Sjukt mycket godis!

Jahaja, nu har ännu en vecka runnit i väg... vad fasiken har jag gjort den här veckan? Kan bara komma på en massa saker som jag inte har gjort, men som jag verkligen borde vara klara med vid det här laget! Jag som hade så bra planer med min självdiciplin!
Den har saknats heeelt och hållet den här veckan - jag har vräkt i mig godis (fyra påsar lösviktsgodis, stora!), varit ute och festat tre kvällar samt ätit på McDonalds två gånger...Har dessutom gått upp två kilo...! Inte bra alls och jag verkligen känner hur sockret gör mig slö, slöare, slöast.....! det här måste få ett slut! Jag skall ha gått ner ytterligare sex kilo tills i juni, så det är bäst att lägga på ett kol nu! Fy vad dum jag är! Jag vet ju det, varför bryr jag mig inte i bland?
Bra fråga egentligen, jävligt bra. Varfrö bara skiter jag i allt i bland? Det här måste jag ta tag i ordentligt! Men inte just nu, nu måste jag sova för att komma upp i morgonbitti. God Natt, Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0