Det stora Schlaget!

Jag skall håll tummarna i kväll. Men verkligen inte för Carola. Tyvärr. Hon sjunger riktigt bra och har en dynamisk närvaro på scen, det förnekar jag inte. Jag tycker att hon är...lite otäck. Hon är för religiös för min smak. Jag glömmer aldrig när hon bestämt hävdade att homosexualitet kunde botas med förbön... Då fick jag alla mina fördommar om henne bekräftade och sedan dess är min åsikt om henne fast. Jag kan bara inte stödja henne när jag vet att hon har åsikter som ger mig kalla kårar. Många verkar hålla på henne bara för 'hon är ju trots allt Carola, hon verkar helylle och jag älskade 'Fångad av en stormvind' nar jag var tio!' Jag älskade också den när jag var tio och den är fortfarande bra, men...det går bara inte.  Och så bra var faktiskt inte låten. Tyvärr.

Jag satsar däremot på BWO eller The Poodles. Speciellt Pudlarna. Det ger mig sådana nostalgikickar att det nästan svindlar och jag minns allt så sjukt intensivt att jag nästan tror att jag är tonåring igen. Dessutom så får jag en intensiv lust att dra fram nätstrumpbyxorna och  ha vilt hårdrockssex på nå'n diskbänk...Sån är jag!

Jaja, kul skall det bli i alla fall! må bästa låt vinna! Bara det inte blir Rednex, det blir bara för pinsamt...


Kommentarer
Postat av: Aza

Håller helt o hållet med dig angående schlagern. Bort emd Carola och fram för bwo eller pudlarna!!! Rednex vore en mardröm!

2006-03-18 @ 19:07:19
Postat av: Lilla Spöket

Precis!
Synd bara att vi blev så grymt besvikna!

2006-03-18 @ 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0