Carina Burman vs. Ebba von Sydow

Ja, jag vet inte riktigt vad jag skall säga, förutom att det här förmodligen kommer att resultera i något intressant.  Jag måste erkänna att jag håller till viss del med båda - jag tycker liksom inte att det är en katastrof om man bli apfull och beter sig, bara det inte blir ett upprepat mönster som man mår dåligt av, samtidigt så är alldeles för fulla, okända tjejer ganska så jobbiga om man träffar på dem ute på krogen...

Dessutom gillar jag måde mode och stil - läsa om, få tips, prova själv och garva åt. Men det måste gå att få vara lite galen när det gäller det med. Det blir så svårt att alltid hålla sig till 'den smala' linjen och det är väl inget kul i längen? Det är ju mycket roligare med en personlig stil! ...som anpassas efter tid, rum och ens egen sinnesstämning.

Själv glider jag omkring i slacker-kläder just nu och känner mig allmän osnygg, men så måste det få vara ibland.Visserligen ser jag i princip alltid ruffsig och tuffsig ut,men ändå... Måste det finnas regler och kategorier överallt?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med!

2006-05-26 @ 12:53:41
URL: http://jagidagochimorgon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0