Hurtbulle!

Tro det eller ej, jag var ute och sprang vid halv åtta i morse(och orkade springa hela sträcka den här gången, med ordentlig ansträngning...), åt sedan frukost och är nu på väg till gymmet. Hade någon sagt det till mig för någon dag sedan så hade jag nog skrattat, gott och länge. Möjligtvis lite rått dessutom! Men det är sol i dag, vädret är underbart och vi skall grilla i kväll, jag och en kompis. Och dricka lite vin, njuta av livet. Förhoppningsvis håller vädret i sig och vi kan sitta ute en stund och njuta av livet.

De enda minusen är att jag verkligen måste plugga, samt håller på att få en gigantisk, rödmosig, djupgående finne. Den gör ont och syns mycket tydligt, till och med på håll...Ja,ja, när jag kommer hem från gymmet så får jag väl gör något åt den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0