Chokladbollar!

63020-3
Jag fortsätter på chokladtemat - bakade alldeles nyss en sats chokladboallr som nu står i kylskåpet och väntar!! Kunde inte låta bli, får fikagäster om en halvtimme, tänkte att jag för en gångs skull kunna överraska med lite hembakat. Eller hemrullat kanske man kan säga den här gången....
 
Får dock inte glömma att gå och tvätta av mig i ansiktet innan de kommer - jag har nämligen choklad i hela ansiktet eftersom jag valde att slicka händerna innan det var dags att tvätta dem... kunde ju inte låta all den goda choklade försvinna ner i avloppet....

Bilden komemr från Tasteline! Receptet hittar du här!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Well, kan väl inte påstå att de fick de gladaste mailet... =/ Trist me sura gubbar bara

2006-11-22 @ 20:35:40
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0