Bamse 40 år!

Min one-time-all-star-favourite BAMSE fyller 40 år! *tjoho!!* Det skall bland annat firas med en långfilm på bio! Jag borde skaffa mig en anledning att gå och se den, typ tvinga min kusin eller så. Eller skita i det och gå och se den själv, bara för att jag vill!

Jag älskade verkligen Bamse när jag var liten och det gör jag fortfarande. Mycket! Han har alltid de bästa lösningarna på all problem! Bäst var serien uner 80-talet, tycker jag (självklart - det var ju då jag läste den som mest...)! Funderar alltvarligt på att börja prenumerera på Bamseböckerna, där man får allt material som någonsin givits ut! då skulle jag samla inte bara Bamse, utan även Lucky Luke och Asterix! En heeel hylla med bara favoritserier! Baaaara mina!!



Kommentarer
Postat av: Bella

Bamse är helt underbar! Lilleskutt, katten janson, skalman osv. De kommer man alltid att minnas. De har gett en så mycket glädje :) Jag minns Bamse i trollskogen, jag hade dne på kasett bad och gud vad rädd jag var! Hehe. Bamse är helt underbar. En björn som går rakt in i hjärtat!

2006-10-10 @ 18:30:03
URL: http://myframeofmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0