Natti natt och skivhögen

Dags att sova nu. måste ställa klockan tills i morgonbitti. Och städa undan alla skivor som ligger framme efter letandet efter den saknade. Måste leta mer hemma på vinden - den kan ha hamnat där av misstag. Hittat massa roliga saker - som en skiva som jag fick på min 18-årsdag av en av mina äldsta kompisar - hon (hon öppnade mina ögon för en massa musik som varit osynlig för mig dittills - The Field Mice, Speramint, Le Tigre....bland annat, hennes källa var oändlig!) hade komponerat ihop den själv (vilket var oerhört high tec för mig på den tiden), en skiva som jag själv komponerade ihop till en Nyårsfest jag anordnade för ett par år sedan... Musik som jag tyvärr inte har lyssnat  till på evigheter... Som Asian dub, Make Up, TKU...Jesus, jag glömmer verkligen så lätt!

Men nu är det dags att sova och förhoppningsvis vakna utan förkylning i morgon!









Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0