Har ni sett Kakashi och Iruka så här...?

Som jag tidigare nämnt kan jag ibland tycka att det är oerhört roligt att läsa en serie och sedan hitta figurerna i helt andra sammanhang - där väcktes mitt intresse för fan-art. Där tecknare som är så duktiga (så duktiga som jag bara kan drömma om att bli) ge figurer nytt liv i nya sammanhang. Det är ofta väääldigt snyggt och jäkligt roligt.

Jag pratade lite om det med min kille via MSN och om det faktum att det skulle vara kul om man kunde skaka fram något lite intressantare, som typ erotik, homoerotik  eller humorsituationer(av någon anledning tycker jag att det är intressant). Det dröjde en liten stund, sedan rasslade det till i min MSN och min kille hade hittat allt jag ville ha och lite till i den vägen (här kommer nu frågan - varför? jag har tre alternativa svar på det frågan; 1) min kille vill stoltsera med att han är en jävel på att hitta saker fort på internet, 2) han tänker att 'vill min baby ha animefigurer i homoerotiska situationer, så skall hon få det!!!', 3) han har samma intresse som jag. Fundera nu själva på vilket alternativ ni tror på - jag har redan slagit fast varför) och jag satt fast i någon timme och tittade runt.

Jag hittade deviantART, som innehåller allt och lite till som sjukt duktiga tecknare visa upp otroligt snygga teckningar - och oftast visar på en rejäl portion humor (som i inläggen nedan - fast det kanske bara var jag som tyckte att det var roligt?). Och erotik. Jag gillar humor, estetik och erotik. Av någon anledning. Jag hittade lite roliga saker. Roliga för dem som gillar Naruto, i alla fall.

Så här ser Kakashi och Iruka ut i vanliga fall....

Kakashi/Iruka


Sådant här hittade jag på deviantART;

Kakashi/Iruka3

...och sådant här!
Kakashi/Iruka 2


Det är jäkligt snyggt gjort, dessutom både sött och gulligt. Estetiskt och lite erotiskt. Samt för oss som ser serien, en rätt kittlande tanke, om man känner till karaktärena....


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag gillar att de kan sätta in personerna i en helt annan miljö och sammanhang. Det blir så orealistiskt men ändå skitfräscht!
Hoppas du avnjöt det senaste Naruto lika mycket som jag :D
Ha det gott!

2007-02-20 @ 11:27:16
URL: http://axls.blogg.se
Postat av: Nettan

Ohhh!! Jag ser at vi har ett nytt yaoi fan här? :D (KakaIru äger, btw)

http://nettan87.deviantart.com

2007-02-26 @ 19:36:06
URL: http://sugoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0