Mitt i natten - att studera fanart!

Ja, nu sitter jag här med min jämrans hemtenta. Och vill egentligen itne ens peta på den med en lååång pinne, mnemne, nu sitter jag ju redan i båten...
Hade fastnat på lite trassliga formuleringar, så jag gav mig ut och letade roliga saker på internet, bland annat roliga FanArts. Hamnade till slut på deviantART, där det mesta och det bästa finns att se! Där blev jag fast i ett par timmar....så nu är det dags att dels visa vad jag hittat, dels gå tillbaka till min hemtenta.

Den här var såå söt, att jag inte kunde motstå....och solig, jag höll på att fnissa på mig! ...men sedan har jag ju suttit vid det här skrivbordet med samma uppgift i väääldigt många timmar nu, så min syn på vad som är roligt är kanske lite snedvriden nu....

Kakashi/Iruka4
Bilden kommer från deviantART och tecknaren heter Canalicula.  Oerhört inspirerande och duktig! Har dessutom humor!

ps.
För er som inte vet...på bilden visas Kakashi, rollfigur från Naruto!. Han har spetsat en delfin (en iruka) och det finns en annan karaktär som heter Iruka i Naruto! ...och inom fanart-världen finns det maaaassor av homoerotisk konst med Kakashi och Iruka (som jag kanske visar när jag är på humör).
Haha! Var det någon som fattade?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0