Jem and the Holograms!!

Kommer någon ihåg Jem and the Holograms?! Jag äääälskade dem när jag var liten och tjöt av lycka häromdagen när jag hittade en massa Jemklipp på Youtube. Kände inte igen alla dock - alla säsongerna kom ju inte till Sverige, tror bara att det var "Truly Outrageous", men jag vet inte helt säkert. Men den här känner jag igen i alla fall:




Nu skall jag leta efter He-Man och Sheriff Bravestarr....
Sade jag att jag har maaaassor att göra?


Jem

Dock har jag lagt märke till att både bilder och klipp från senare säsonger ser betydligt mindre färgglada och trevliga ut än vad det gjorde i den första säsongen. Suddiga i kanterna och blurriga! Blä! Det minns jag inte alls från när jag var liten, så det måste ha något att göra med att de delarna aldrig kom hit....

Jem2

Frågan är bara vad exakt det har att göra med, dålig bildkvalité eller nya tecknare?

Bilderna komemr från Jemunlimited

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0